Red_fox2 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 asså är det nån som vet om det finns en sista bok om halvblods prinsen. Eller stämmer det att den inte är skriven ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Vad menar du? Menar du om det kommer nån bok efter Halvblods Pinsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 ojdå,jag formulerade mig lite fel. Men det stämmer,jag undrar om de finns en till bok efter harry potter och halvblods prinsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) Ja den sista boken kommer komma.. Dock ingen som handlar om halvblods prinsen Redigerat 31 December 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Har hört att det ska komma en efter som heter nåt med Den förbjudna skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 När släpps den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Inte vet jag är inte ens säker på om det kommer nån efter ;) Hoppas det iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Det är bara rykten. Den bok som nu blivit släppt är den näst sista boken i hela serien. Den sjunde boken blir den allra sista boken om Harry Potter. Där nu Harry kommer att få konfrontera Voldemort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 7:an kommer, utlovat! Jag tror jag vet vad det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Du kan inte vara alltför säker på vad du vet, Puck0. De flesta som läst 6:an nu vet ju vad som väntar sig med Harry & hans vänner. Undviker nu spoilers för andra personer som kanske ännu inte läst boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag håller på att läsa halvblodsprinsen men ska det komma en till e det säkert eller e det bara rykten...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 läste klart halvblods prinsen för LÄNGE sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.