sas Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 jag tycker att man ska kunna fånga drakar och ha en bank typ som rs men anolunda att man kan gå upp i lv och att drakarna kan utväcklas när du gör spelet så kan du ju skapa en cheat code bara vi po fuska.sen!och att vi på fuska.se när spelet e klart säg till
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 Eftersom jag har en egen serie som är ungefär likadan som spelet,kan jag ta något monster från serien.Ett öga som har en vit kort tjock svans.En boss kan ju vara Ancient Dragon.Han kan ta upp stenar ur marken och skjuta på en.Ett ställe(haha,det är från en av mina andra serier,Brian.)kan man komma till,typ skeppet åker på havet,sen blir det storm och ens gubbe strandas på små öar(här kommer Brian delen :P).Det är en liten ö med väldigt små öar runt omkring med palmer på.Jag kallar det Tomini Islands(Nu slutar Brian).Där finns ett hål,hoppa in i det och du kommer till Tomini Underground.Det är en lång grotta där det finns massor av monster.I slutet är en drake,Ancient Dragon,när man klarat honom så kommer man upp kommer man till ett ställe kallat Sun Field(eller vad tusan det kan heta). Tycker du att idén var bra?
Amaeli Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2006 Abslout! jag gillar idén med ögat med en chok svans :P cool serie du verkar ha!
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Skrivet 8 Januari 2006 Om du gör ett spel som handlar om första eller andra världskriget måste du ha med mina kulspruts-skelett.
Rekommendera inlägg