unix Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 men va duktig du är då, såklart dom kan. ge dom ip så.. o skriv sv_lan 0 i consolen också Skriver du in det i consolen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Men sök bara på hlserver (tror jag att de hette) de hade ja förut... alla dina kompisar å public kan gå in på den då.... minns inte va sidan hette som man laddade hem de ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 http://www.freshports.org/games/hlserver-cs/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 men va duktig du är då, såklart dom kan. ge dom ip så.. o skriv sv_lan 0 i consolen också Nej knappast, "skriv sv_lan 0 i consolen också" betyder att man skriver ingame DUH!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 det är exempel en ruta här på fuska längst upp på sidan, där det står att man kan hyra server, men det finns jättemånga ställen. Visste inte att man kunde HYRA SERVERAR.Det måste vara dyrt! Typ: 100 KR i månaden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 nu vet jag varför det inte gick jag hade inte öppnat portar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg