Ralle10 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag har klarat ut Fable flera gånger, och ska kanske köpa Lost Chapters (expansionen). Men jag undrar om det är stora skillnader, är det bara nya quest och vapen, eller kan man komma till helt nya platser? Jag har hört att man kan segla med båt till en helt ny ö. Är det sant? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 de e ingen expansion de e ett "nytt" spel. man åker till en ny ö men de e bara en gång. spelet slutar inte där det slutar i det vanliga ( de e då man åker till ön) det finns lite nya quest och någr anya areas bl.a en bordell osv. det är inte så många nya vapen..(bara 1 som jag kommer ihåg) men det är lätt köpvärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Måste man göra nåt speciellt för att få åka till ön? Alltså prata med någon speciell person eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 det är ett core quest så det går inte att undvika att göra det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Okej, tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag har en fråga om fable om man vill få horn måste man tappa håret? för min gubbe tappar hår så blir hans horn större Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Hornen blir inte större, det är håret som skymmer lite grann. Mitt råd är att du klipper dig flintis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 ju mer ond man blir desto skalligare blir man..+större horn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Det finns minst 2 nya svärd plus en ny hjälm vad jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaZMino Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag har en fråga om fable om man vill få horn måste man tappa håret? för min gubbe tappar hår så blir hans horn större Tycker du ska klippa dig flinits får mycket Áctrativeness vet inte hur det stavas men jag gillar inte vara ond mwhaha =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg