Scones Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Ja jag hade då tänkt skapa en ny gubbe, en horde. Vilken server vet jag ej, det kan vi säkert komma överens om ;) Ja så då tänkte jag fråga härrå om det är nån som vill hänga på? Kommer isåfall skapa min imorgon kväll och jag göra förmodligen en Orc shaman eller en Tauren Druid. Redigerat 1 Januari 2006 av Skåningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Skulle gjärna, men jag lvlar as segt... :( Iaf på Alliance. Men vi kan ju testa. Antingen en Tauren shammy/warrior/druid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Spela roll. Menne ja tror jag har ändrat mig lite ;D Ska göra en Tauren Shaman. För du ville ju också lira Tauren. Har du nått val av server då? PVP ska vi lira väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Ja det e klart att vi ska lira PvP. Ska kolla upp nån lämplig server som vi kan köra på. Shattered Hand`? Redigerat 1 Januari 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Okej! I'm in. Jag kör en Tauren shaman då. Har du bestämt dig vad du ska dra för nån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Ja, tauren shaman också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Okej. Har du msn? Så j*vla mycket lättare o snacka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 [email protected].. Där har du den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wow-Nån Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Ja jag hade då tänkt skapa en ny gubbe, en horde. Vilken server vet jag ej, det kan vi säkert komma överens om ;) Ja så då tänkte jag fråga härrå om det är nån som vill hänga på? Kommer isåfall skapa min imorgon kväll och jag göra förmodligen en Orc shaman eller en Tauren Druid. Jag vill hänga på :D .. jag kan bli Orc om du ville köra :D Vill ha nån som vill köra Horde :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg