Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Den mest skrämmande filmen som jag har sett är nog Exorcisten. Några andra som är ganska skrämmande är Omen, Halloween 1 och 2, Fredagen den 13:e och Motorsågsmassakern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Brukar inte oftast titta på skräck filmer eller någon film utav något sådant slag. Men jag kan säga att Blair Witch Project är ganska skrämmande. (Ogillar 2:an. Riktig dålig film :S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Resident Evil 1 & 2 Det är en thriller, men ändå ganska läbbig.. Fast jag är ju ganska lättskrämd också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 barbie haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Den nya Motorsågsmassakern kl 24.00. Eller Saw på samma tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 ser inte så mkt på sånna men vi va nårra som kolla på Night of the Dead typ klockan ett på natten.... Ja tror d va den vi kolla på iafa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Gruch... Typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 MotorsågsMassagen... Har inte sett någon läskig film :P Den läskigaste jag vet kanske är Cujo :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JohnJohn Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Exorcisten när jag va minde ... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Resident Evil 1 & 2 Det är en thriller, men ändå ganska läbbig.. Fast jag är ju ganska lättskrämd också... Jag kan hålla med om att de är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Den här nya filmen Instängd verkar vara ruggig och bra :) Det kommer bli nästa biofilm för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.