Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Den mest skrämmande filmen som jag har sett är nog Exorcisten. Några andra som är ganska skrämmande är Omen, Halloween 1 och 2, Fredagen den 13:e och Motorsågsmassakern. Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Brukar inte oftast titta på skräck filmer eller någon film utav något sådant slag. Men jag kan säga att Blair Witch Project är ganska skrämmande. (Ogillar 2:an. Riktig dålig film :S) Citera
Salzalada Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Resident Evil 1 & 2 Det är en thriller, men ändå ganska läbbig.. Fast jag är ju ganska lättskrämd också... Citera
Kanji Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Den nya Motorsågsmassakern kl 24.00. Eller Saw på samma tid. Citera
Megaklumpen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 ser inte så mkt på sånna men vi va nårra som kolla på Night of the Dead typ klockan ett på natten.... Ja tror d va den vi kolla på iafa Citera
Zimens Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 MotorsågsMassagen... Har inte sett någon läskig film :P Den läskigaste jag vet kanske är Cujo :o Citera
JohnJohn Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Exorcisten när jag va minde ... :blink: Citera
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Resident Evil 1 & 2 Det är en thriller, men ändå ganska läbbig.. Fast jag är ju ganska lättskrämd också... Jag kan hålla med om att de är ganska bra. Citera
Ytterman Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Den här nya filmen Instängd verkar vara ruggig och bra :) Det kommer bli nästa biofilm för mig iallafall. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.