Putside Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 äckligast e nog Saw och Saw 2 Har du sett tvåan ( laddat ner ) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) min kompis har lånat den av sin granne som laddar ner (tror jag)... jag såg den på hans fest en gång, så srry, JAG e ingen nerladdare... jag ser på många filmer hos honom Redigerat 6 Februari 2006 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 lilla kycklingen är otroligt skrämmande enligt mej. ne skojar bara men jag kommer inte ihåg vad filmen handlar om men det är några utomjordingar som gör så att alla glömmer bort kvinnan och hennes barn och så. jag tror den heter The Forgotten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Motorsågsmassakern är en ganska skrämmande och sjuk film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Psycho of cours Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Battle Royale Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Wrong turn... f*n vad läskig film :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colorblind Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 The Cure, den äldsta verisionen. Blir nästan aldrig rädd av ljud eller blod men jag blir rädd när det är lite psykologi inblandat i det vanliga blodbadet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag blir aldrig rädd av en skräckfilm. Alla mina kompisar tycker att jag är psyco som sitter och skrattar under skräckfilmerna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) The hills have eyes! O.o fyfan pissa ner mig Jag blir aldrig rädd av en skräckfilm. Alla mina kompisar tycker att jag är psyco som sitter och skrattar under skräckfilmerna tongue.gif Skratt brukar vara ett sätt att dölja rädsla... ;) Redigerat 11 Februari 2007 av chucky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Zombies of Mars, en film som inte är sådär jättekänd men man kan väl kalla den Skräck/Splatter. Det var riktigt mycket blod och många scener där det är helt tyst och så plötsligt hoppar en zombie fram. Såg den för typ ett år sedan, kunde inte somna den kvällen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Wolf Creek. Inte så känd den heller,men jävligt läskig.Och äcklig. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.