Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 En av mina favoriter är Wes Craven som gjorde Scream filmerna för han har gjort många bra skräckfilmer som Last house on the left. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Bästa regissören är George Lucas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Miyazaki (Japansk Regissör), George Lucas, Tim Burton & Peter Jackson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Peter Jackson och Steven Spielberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Qoentine tarantino, george lucas, chris colombus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Peter Jackson och Steven Spielberg. Jag tycker ochså att Peter Jackson och Steven Spielberg är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Peter Jackson är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Lätt peter jackson bara för att han har gjort sagan om ringen filmerna+King kong och han ska göra film på halo med har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Peter Jackson,Matt Groneing(han som gjorde Simpsons) och George Lucas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Tim Burton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Quentin Tarantino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.