Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 JO, jag undrar om det är nån i forumet som går i karate? Jag går i Karate och har orange bälte med 1 naza! Säg vilket bälte ni har och hur många natzor! Berätta gärna om det ni kan i karate! //75:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 jag går på karate har precis börjat så jag kan inget <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag är i 7:e kyu. Jag har ju fyllt 15 så jag ska vara med i vuxen gruppen. Är det så för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Varför hålla på med karate när man kan hålla på med Kickboxning ultimate fighting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Kickboxning suger ju. Där slår man bara. I karate e det iaf varierande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 har bara varit med i ju.jutsu och fåt gult bälte sen skuta jag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag går på karate och har gult bälte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Min brorsa går på karate och har gulvitt bälte. Själv håller jag inte på med sånt utan kollar bara på Karate Kid filmerna :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 karate suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Har du testat, Hewitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Och Hetwitt med sina fina kommentarer... Man blir nästan lite rörd. Karate har jag inte provat på. Men jag har varit träningsdocka åt min kompis som förut gick på karate. Jävligt ont i kroppen fick man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag tänkte att börja i karate men sen ville jag inte. Men jag undrar en sak: Möter man andra folk från andra stader/Världar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.