Hammmar Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 mer tips ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 http://windowsnytt.fpgroup.se/arkiv/window...t20030805.asp#1 se på snabba upp dator !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Gutt tack. Ska testa programmet. Jag har skrivit i en annan tråd att jag har problem med ett spel. Det måste vara något datorn jobbar med som tar på RAM-minnet. Hoppas det går bättre nu med cacheman :cool: Snabba upp datorn. Man kan ju stänga av Explorer.exe och starta program med comman.com eller cmd. Men först så måste man få upp enhetshanteraren för att stänga av explorer.exe som inte jag kan :angry: CP dator. Gutt med en egen snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 mer tips ?? Om du gör allt vi sagt så tror jag den går bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag måste bara säga det att jag reckomenderar Cacheman. Det löste en massa för oss. Vi har till och med kunnat öka grafiken lite grann på de flesta spelen. Om du inte har installerat det så gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 ok... just nu använder jag FreeRam Xp ... vikket är bäst tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 någon som vet hur man klockar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Klocka inte, det är bara risk för att du råkar förstöra nån komponent. Jag rekomenderar STORT programmet FREERAM XP PRO, mitt ram minne låg på nånting 180 mb eftersom jag hade datorn fullproppad med program, med FREERAM XP PRO har jag nu 256 mb igen. Helt sjukt. Nåt som bara måste testas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 men om man klockar försiktigt så går det väl bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Simpsons: om du klockar försiktiktigt blir det knappt nån skillnad, du måste ta i rejält. Omega99: men är inte free ram xp som tex. win over boost, den packar ihop ramen men den tar massa ram själv så den saktar ner datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 hur lät man sig klocka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 FreeRam tar ingen ram typ, riktig bra prog om man jämför med Speed Gear som tar skit mycket plats och bara snabbar upp 3 procent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.