Adam_ds Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Hallo jag undrar vad ni har för bil på NFSMW och var ni ligger på Blacklist!!!! jag är Blacklist 6 och har en (Lamborghini Gallardo <----------- Snygg som f*n!!!! Redigerat 3 Januari 2006 av emerald_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoXeR Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Ja e på blacklist 8. Började iförrgår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) okej det är bra för att ha spelat i två dar!!! vad har du för bil?? jag satsar på att få blacklist rivalernas bilar!!! dem e as grymma .... den lamborghinin jag har tog jag från blacklist rival 7 den hade typ alla prestanda delar på ULTIMAT!!! Redigerat 3 Januari 2006 av emerald_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Blacklist 9 eller 8 tror jag och jag har en Porsche Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 men ni måste erkänna att det är bra!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoXeR Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Blacklist 9 eller 8 tror jag och jag har en Porsche Jag har oxå en porsche, Cayman S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Jag har en Eclipse och är på Rival 9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazzars Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 tja jag har en bil mustang gt men den sparningen är trasig vet någon om man kan lämna in mitt xbox 360 och fixa den har panik liger på black list 8 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 har ditt xbox 360 redan gått sönder????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 men ni måste erkänna att det är bra!!!!!!!!!!!!!! Vadå förnåt ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Blacklist 9 eller 8 tror jag och jag har en Porsche e på blacklit 8 å har oxå Porschen som dem har ;p... Fast d e jobbigt me Belöningrace när man har du civil delstats jaktfordon å helekopter efter sig å så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 mm håller med om att polisen e as jobbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg