sas Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 så nu har jag fåt ett betre program tt fota med(mailade redan idag) titta i första inlägget swet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Sas:Det där med guld armor,den är fejkad..tror att jag såg den någonstans i google.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 så nu har jag fåt ett betre program tt fota med(mailade redan idag) titta i första inlägget swet Vad använder du för program? kolla zammy plate och guthix helm , ser ut att va fake... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) men lol , det är värsta fake, han är noob ! ska det vara så svårt att fota helt enkelt med print screen och paint ! ? aja här är min bank . inte så rik men har inte spelat längre en 2 månader. ganska stökig den också hehe. mkt skit är det också men jag orkar inte städa . Redigerat 3 Januari 2006 av mackson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Men alltså jag har sett denna bild i Google,och plus det finns inte något som är 'Guld',alltså armor! @Mackson:Var det där trimmad steel? Man kan ju inte trimma steel... :blink: Redigerat 3 Januari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Men alltså jag har sett denna bild i Google,och plus det finns inte något som är 'Guld',alltså armor! @Mackson:Var det där trimmad steel? Man kan ju inte trimma steel... :blink: lol jag har itne sagt så ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Alltså du la ju en bild på din bank,och där fanns ju en full steel trimmad...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Alltså du la ju en bild på din bank,och där fanns ju en full steel trimmad...! aha lol nä det är inte trimmad steel , man får det om man gör en member quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Men alltså jag har sett denna bild i Google,och plus det finns inte något som är 'Guld',alltså armor! @Mackson:Var det där trimmad steel? Man kan ju inte trimma steel... :blink: Det finns guld armour , det kallas gilded mackson , kan du inte bara lägga in bilder istället för länkar som inte funkar? Redigerat 3 Januari 2006 av Sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Okej,är inte member och spelar inte lika mycket längre så jag vet inte så mycket om det. En fråga:Är armorn bra? Redigerat 3 Januari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Okej,är inte member och spelar inte lika mycket längre så jag vet inte så mycket om det. En fråga:Är armorn bra? nä . den ser bara ganska bra ut ^^ Redigerat 3 Januari 2006 av mackson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Men alltså jag har sett denna bild i Google,och plus det finns inte något som är 'Guld',alltså armor! @Mackson:Var det där trimmad steel? Man kan ju inte trimma steel... :blink: vet ej hur man gör och länken funkar iallfall för mig . :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg