blazzars Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 snälla kan någon som vet lite om xbox 360 hjälpa. jag älskar need for speed most wanted jag har en mustang gt och den är ass grym men herom dan så gick min sparning på den sönder så jag undrar om någon vet om man kan lemna in den så dom kan fixa den är i panik tilstond vet ej vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 skriv det i xbox 360 forumet i stället :bah: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 snälla kan någon som vet lite om xbox 360 hjälpa. jag älskar need for speed most wanted jag har en mustang gt och den är ass grym men herom dan så gick min sparning på den sönder så jag undrar om någon vet om man kan lemna in den så dom kan fixa den är i panik tilstond vet ej vad jag ska göra fel forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 det räcker väl att en påpekar det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 hallå har anmält detta! så jag hoppas på att den flyttas! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Gick memory carden sönder eller själva memory card ställen i konsollen? Eftersom min Ps2's "Magic gate" alltså memory card ställen gick sönder,men som tur hade jag försäkring kvar så jag lämnade in den och den lagad,men fick betala 100 kr för självrisk dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 snälla kan någon som vet lite om xbox 360 hjälpa. jag älskar need for speed most wanted jag har en mustang gt och den är ass grym men herom dan så gick min sparning på den sönder så jag undrar om någon vet om man kan lemna in den så dom kan fixa den är i panik tilstond vet ej vad jag ska göra Huruvida det går att laga eller ej beror helt på vilken typ av skada det är på minnet. Handlar det bara om ett litet glapp i uttaget är det nog inga problem att fixa, men är det däremot något fel på själva kärnan är det ingen idé att försöka sig på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 är det i själva boxen så har du väll garanti på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazzars Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 snälla kan någon som vet lite om xbox 360 hjälpa. jag älskar need for speed most wanted jag har en mustang gt och den är ass grym men herom dan så gick min sparning på den sönder så jag undrar om någon vet om man kan lemna in den så dom kan fixa den är i panik tilstond vet ej vad jag ska göra Tja om du har autosparning på och du stängde av när det där spar tecknet uppe i hörnet var där så blir det fel på din sparfil det är bara fel på din nfsmw spar fil isåfall. Det är troligtvis inget fel med ditt 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.