Hammmar Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag har pajat mitt firewire uttag för jag tappade min bärbara dator i golvet.. det var i form av ett kort som man sätter in i sidan..... kan man ersätta det på nått sätt utan att behöva lämna in datorn..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jodå, förmodligen är det ett PC-card du har. dessa kan ha lite olika funktioner som t.ex. firewire och trådlöst nätverkskort. de finns att köpa i lite mer sorterade datorbutiker. http://www.kelkoo.se/b/a/ss_firewire_pc_card.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 mmm... vet det är problem jag tryckte in det kortet så stoppar jag in ett annat är det inte kontankt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.