Unfairwish Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Hallu! :unsure: Nån mer med spelet Narnia? Skriv då! De e så att jag har då spelet Narnia, jag har kommit en bit inpå de men jag har fastnat på banan man ska ta sig till bävernshus. Jag fattar inte hur man ska ta sig förbi vattenkvarnen och de stora isblocken, nån mer med spelet som skulle kunna hjälpa mig? Jag har testat allt, skjutit pilar med Susan, testat panflöjten, lejonsprång och ALLT! Nått jag har missat? Det känns tråkigt att använda koder nu i början... De skulle va jätte bra om ni helst mejlade mig om svar men de går bra här i inlägget oxå ^^ Mejl: Gothic_Christmas@hotmail.com :blink: Kram Isu Redigerat 3 Januari 2006 av Unfairwish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag kan tyvärr inte hjälpa dig personligen men jag kan ge dig tips om att besöka http://www.gamefaqs.com Du kan nog finna en liten text om hur du kommer förbi just den biten. Lycka till! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unfairwish Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag kan tyvärr inte hjälpa dig personligen men jag kan ge dig tips om att besöka http://www.gamefaqs.com Du kan nog finna en liten text om hur du kommer förbi just den biten. Lycka till! ^^ Taack för tipset ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stjärna Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 menar du när mamma bäver håller upp den där pinngången? Då ska du altså det kommer varg grej uppe i rutan då ska du gå till gången och sen ska du gå till du vet där pappa bäver gnagar dit ska du gå fast du ska fortsätta åt höger och sen ska du bara fortsätta!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stjärna Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 och göra samma sak hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg