Gäst Tour Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 joo nu är det så här att jag tänkte spendera minna julklapps pengar på ett nytt grafikkort men jag har inte oändligt med pengar så jag tänkte att ni här på fuska kunde tipsa om ett bra grafikkort :) det får max kosta 2200 kr :visslar: (jag har pci express på datan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 GeForce 6600GT 256MB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 jaa tittade upp det kortet och kan tänka mig det men ge lite mer förslag och länka gärna till det ni hittat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=314197&cks=SPK http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311656&cks=SPK Dem har fått en massa goda recensioner, dem är jätte bra för 1000-2000 kr klassen, helt prisvärda om du inte vill ha en bra grafikkort som 6600gt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 är nvidia eller radeon bäst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 skulle nog gissa på att dom är ungefär lika simpsons fast det ser ju ut som nvidia verkar ha gått förbi ati :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 är nvidia eller radeon bäst?? jag håller på Radeon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Radeon har kraftigare grafikkort och får mer poäng än Nvidias grafikkort på 3dmark, Radeon kort är bra på Hl2 motorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) min kompis har högsta grafiken på counter-strike source och hl2... han har nån Radeon grafikkort... och 2 gig ram... Redigerat 4 Januari 2006 av 1nf3ct3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Radeon har kraftigare grafikkort och får mer poäng än Nvidias grafikkort på 3dmark, Radeon kort är bra på Hl2 motorn. Njaae...inte längre. Nvidia leder just nu, men det där varierar ju från vecka till vecka nästan. Nvidia fungerar bäst till de flesta spel, men t.ex HL, CSS, ATARI-spel osv är ATI bättre till. Beror helt på vilken motor spelet använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 jag har tittat lite nu på tomshardware och andra sidor och det ser ut som att nvidia ligger lite före ati för nu lägget men jag ska nog vänta någon vecka innan jag bestämmer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag har en Ati Radeon X600 med 256 MB, rekommenderas av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.