mikaelhede Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Hej. har läst på denna sidan ang fusk på medal of honer euoropen och hittar två olika fusk.Jag får inget av dessa att fungera,är det någon här som har provat fusken med framgång???? Jag sitterfast på en bana i slutet och skulle behöva vara odödlig litegrann /D
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 De där fusken fungerar inte hos mig heller.
NIzze99 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 Hej. har läst på denna sidan ang fusk på medal of honer euoropen och hittar två olika fusk.Jag får inget av dessa att fungera,är det någon här som har provat fusken med framgång???? Jag sitterfast på en bana i slutet och skulle behöva vara odödlig litegrann /D Pause the game,then enter the following, for Cheat Effect Hold LEFT TRIGGER+RIGHT TRIGGER and press DOWN,A,X,BLACK,B,A. The phrase enter cheat will appear then enter code for cheat Infinite Ammunition Cheat Effect Enable the "Cheat mode" code, then press L, Y, B, Up, A(2). Repeat this code to disable its effect Infinite Ammunition // Nizze
Rekommendera inlägg