Simontheking Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag har märkt på sistonde att EU servrarna på W.o.W kommer och går som dom vill varannan vecka är dom flesta sevrarna nere och med tanke på att Blizzard ska ju stå för något stort + att dom tjänar en hel massa pengar på WOW *** Jag har en fråga: Värför finns det inga servrar att välja på i publik test denna vecka???? *** Publik test kan man gå in på när man får upp WOW menyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 brukar också spela på test server men nu funkar de inte :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Är det inte för att den nya 1.9 patchen kom redan idag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 joo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Är det inte för att den nya 1.9 patchen kom redan idag? Den har inte funkat för mig typ 3 dar sen =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seiron Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 den har varit nere ett par veckor nu för att patchen närmade sig.. gå in på wow-europe sidan för att få info om sånt.. jeez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 den har varit nere ett par veckor nu för att patchen närmade sig.. gå in på wow-europe sidan för att få info om sånt.. jeez LOL Den är just nu nere (EU WOW HEMSIDAN)..................................................... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Seriöst...Ni sitter och spelar på testservern för att vad? " free epixxxz u giefv 60 i cool kk gg no re " ? " wooow, my first 60 cuz i dnt have time to level my own " ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg