Kraver Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Mitt internet funkar inte. Och om jag går in på kontrollpanelen och väljer nätverks anslutningar så saknas nätverket "anlutning till lokalt nätverk". Hjälp hur får jag tillbaka den. Om ni undrar varifrån jag skriver nu så sittar jag vid min andra dator. Citera
Nafrali Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Men om du drar ut nätverkssladden, kommer det inte upp en liten gul/orange ruta där det står att en nätverkssladd inte är ansluten? Citera
Hammmar Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 har den bara försvunnit, inget i högerhörnet heller? Citera
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Men du har väl flera ikoner i fliken nätverksanlutningar? Då kan du ju pröva med att klicka på nån av dem..? Citera
Gimcor Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Har du verkligen föröskt skapa en ny nätverksanslutning från båda datorerna? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.