sas Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 jag sejjler en rune t skirt! kom med but hellst real mony habbo koder eller member 1 månad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Vill du ha 1 månads"membership"? Isåfall kommer du bli lurad..hur mycket vill du ha för den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 offer???ärligt! jag e kär i skirten så den blir svår att köpa los!jag fick den genom att byta rune t full helmet mot rune t skirt+b t full helmet black t! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 offer???ärligt! jag e kär i skirten så den blir svår att köpa los!jag fick den genom att byta rune t full helmet mot rune t skirt+b t full helmet black t! Och? det gör den inte mer värd , all trimmad armour är slöseri med pengar när man kan köpa vanlig som är lika bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 dom e coola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Coola,men slöseri med pengar! Full rune och full guthix är detsamma,så ifall du dör med full guthix i wildi blev du blåst som vinden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 man går inte med guthix i wildy! men man e ju rik man har råd med full rune serru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Är man rik om man har råd med full rune =O? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azt3k3n Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag kan ge dig 1 månads membership för skirten.. men det kmr säkert bli komplicerat... eftersom att jag tänker inte lämna kort nummret till dig och du lär inte lämna ditt username o pass till mig :S... kom me förslag hur vi ska fixa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 nee den e såld nu(blev lurad)jag sålde den+80k mot en maul världe 60k:angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Är man rik om man har råd med full rune =O? Nja...inte så, alla har nästan full rune.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg