sas Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 jag sejjler en rune t skirt! kom med but hellst real mony habbo koder eller member 1 månad
Fusion Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Vill du ha 1 månads"membership"? Isåfall kommer du bli lurad..hur mycket vill du ha för den?
sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2006 offer???ärligt! jag e kär i skirten så den blir svår att köpa los!jag fick den genom att byta rune t full helmet mot rune t skirt+b t full helmet black t!
Sweet Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 offer???ärligt! jag e kär i skirten så den blir svår att köpa los!jag fick den genom att byta rune t full helmet mot rune t skirt+b t full helmet black t! Och? det gör den inte mer värd , all trimmad armour är slöseri med pengar när man kan köpa vanlig som är lika bra
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Coola,men slöseri med pengar! Full rune och full guthix är detsamma,så ifall du dör med full guthix i wildi blev du blåst som vinden :P
sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2006 man går inte med guthix i wildy! men man e ju rik man har råd med full rune serru
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Är man rik om man har råd med full rune =O?
Azt3k3n Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Skrivet 26 Januari 2006 Jag kan ge dig 1 månads membership för skirten.. men det kmr säkert bli komplicerat... eftersom att jag tänker inte lämna kort nummret till dig och du lär inte lämna ditt username o pass till mig :S... kom me förslag hur vi ska fixa det
sas Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2006 nee den e såld nu(blev lurad)jag sålde den+80k mot en maul världe 60k:angry:
Gäst QuikSilver Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 Är man rik om man har råd med full rune =O? Nja...inte så, alla har nästan full rune..
Rekommendera inlägg