Hammmar Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 wilken internet webbläsare är bäst , det finn ju några olika o välja på? vilken använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Ja använder firefox å de tycker jag e den bästa jag har använt! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 mmmm... funderar på att skaffa det! just nu använder jag ju windows :internet explorer( är intespec nöjd me den) ska byta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 jo, internet explorer är inget vidare.. Byt till fire fox :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag använder fire fox mycke skönare å använda tycker jag.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag röstar oxå för till Firefox. :) Det är bättre är Explorer iaf.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Nej stopa pesten för tusan! Explorer är mycket bättre!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 vad e det för skillnad mellan firefox och explorer? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Firefox :P Fast störigt firefox buggar på Playahead :( måste använda internet Exp när jag ska in på Playahead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Mozilla Firefox har mer säkerhet mot spam och pop-up sidor. Internet Explorer har inga sådana saker. Visst de kanske stoppar pop-up men Firefox är mycket mer effektivare att använda och inte alltför komplicerad att förstå. Så Mozilla Firefox är & kommer att vara tidernas bästa Webläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Innan Firefox var Opera överlägset...kanske fortfarande är det också..vet inte.. Hur som helst..Opera är inge dåligt det heller..men den reklamfria versionen kostar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 FireFox. Bäst, kommer aldrig använda IE någongång mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.