Hammmar Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 wilken internet webbläsare är bäst , det finn ju några olika o välja på? vilken använder du? Citera
LeogetZ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Ja använder firefox å de tycker jag e den bästa jag har använt! :cool: Citera
Hammmar Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2006 mmmm... funderar på att skaffa det! just nu använder jag ju windows :internet explorer( är intespec nöjd me den) ska byta! Citera
LeogetZ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 jo, internet explorer är inget vidare.. Byt till fire fox :cool: Citera
isMaNnen Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Jag använder fire fox mycke skönare å använda tycker jag.. :) Citera
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Jag röstar oxå för till Firefox. :) Det är bättre är Explorer iaf.. ;) Citera
Mallex Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Nej stopa pesten för tusan! Explorer är mycket bättre!!!! Citera
Gäst alan.shalaji Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 vad e det för skillnad mellan firefox och explorer? :huh: Citera
Avatar_CR83R Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Firefox :P Fast störigt firefox buggar på Playahead :( måste använda internet Exp när jag ska in på Playahead Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Mozilla Firefox har mer säkerhet mot spam och pop-up sidor. Internet Explorer har inga sådana saker. Visst de kanske stoppar pop-up men Firefox är mycket mer effektivare att använda och inte alltför komplicerad att förstå. Så Mozilla Firefox är & kommer att vara tidernas bästa Webläsare. Citera
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Innan Firefox var Opera överlägset...kanske fortfarande är det också..vet inte.. Hur som helst..Opera är inge dåligt det heller..men den reklamfria versionen kostar pengar. Citera
r5ewgythijasr Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 FireFox. Bäst, kommer aldrig använda IE någongång mer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.