TibiaGGunleashed Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 En remake på tibia GG gjord av reebow själv! Eftersom reebow.net har gått över till tibiafans.com så finns nu denna version ute för allmänt förfogande. Installation: Ladda ner .zip filen. Extrahera och dubbelklicka på programmet ( det spelar ingen roll om du är inloggad på tibia först eller inte ). Användning: Efter att du dubbelklickat på ikonen så startar programmet automatiskt och lägger sig till höger på skärmen. Fullt ljus = PAGE DOWN knappen Exp check = END knappen Speed fishing fungerar tyvärr inte tack vare att man nu måste ha maskar. LÄNK : www.angelfire.com/al4/tibiaggunleashed/tibiagg.zip Ha det så kul och fuska arslet av CIP ;)
Boffaroffe Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 File: tibiagg.zip Status: INFECTED/MALWARE MD5 e196986e2327a64b6d8c8a8bfb97c0f2 Packers detected: - Scanner results AntiVir Found Trojan/SCKeyLog.20.D ArcaVir Found Trojan.Spy.Sckeylog.J Avast Found Win32:SCkeylog-B AVG Antivirus Found PSW.Sclog.B BitDefender Found Trojan.Spy.ScKeyLog.2.0 ClamAV Found Trojan.Spy.SCKeylog.J Dr.Web Found Trojan.Wlelock F-Prot Antivirus Found W32/SCkeylogger.C@pws Fortinet Found W32/Sckeylog.J-tr Kaspersky Anti-Virus Found Trojan-Spy.Win32.SCKeyLog.am NOD32 Found Win32/Spy.SCKeyLog.J Norman Virus Control Found W32/SCKeylog.J UNA Found Trojan.Spy.Win32.SCKeyLog VBA32 Found Trojan-Spy.Win32.SCKeyLog.j Ett tips är att inte ladda ner det... :)
epaaj Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 Jag tror jag hoppar över att ladda hem det här :P Programmet laddas hem helt på egen risk. Jag tänkte låsa tråden men lämnar fillänken kvar ifall någon skulle våga testa. Jag vet inte vad som kan hända om man kör programet, men om jag tolkar det som Ragnarök fick fram så skulle programmet mycket väl kunna skicka era kontouppgifter så som ID och Lösenord till någon okänd person. *Låser*
Rekommendera inlägg