Mighty Adam Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Hej, jag fick Zelda Wind Waker för typ några år sedan och nu har jag fassnat på ett ställe där båten säger nånting om nån Rock Door och nått "Shape-Instrument?? vad menar han med de? och hur hjälper man post-killen som säger "i have a bad feeling about this, how am i suppose to get up?" hur ska jag hjälpa honom? kommer man vidare om man hjälper han eller? jag vill gärna komma vidare på det här underbara spelet, men har som saggt varit fasst här i typ 2 år :( :( nån kanske vet hur man hittar den där "Rock Door" det skulle vara jätte snällt. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 läs på www.cheatcc.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkerman Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Hej, jag fick Zelda Wind Waker för typ några år sedan och nu har jag fassnat på ett ställe där båten säger nånting om nån Rock Door och nått "Shape-Instrument?? vad menar han med de? och hur hjälper man post-killen som säger "i have a bad feeling about this, how am i suppose to get up?" hur ska jag hjälpa honom? kommer man vidare om man hjälper han eller? jag vill gärna komma vidare på det här underbara spelet, men har som saggt varit fasst här i typ 2 år :( :( nån kanske vet hur man hittar den där "Rock Door" det skulle vara jätte snällt. :unsure: Hej!! Jag kallas Linkerman och blev medlem bara för att svara på detta.. Rock door ligger bakom din hem ö så kör ett varv runt o leta så hittar du det...PS ,.du måste ha aktivera bomberna när du är på båten och sikta mot väggen...Lycka till!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) jag ska nu komma till wind tempel men jag har inte iron boots :( jag har hört att iron boots finns på is ön och den är nära forest haven men var är forest haven? vet någon de? :( Redigerat 5 Januari 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) nu har jag hittat iron boots och lärt mig en ny song, nu undrar jag var jag kan hitta en människa som spelar samma instrument som den där spök pojken som man fick träffa, var hittar man en människa som spelar en fiol? vet någon det? :unsure: Redigerat 5 Januari 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 nu har jag hittat iron boots och lärt mig en ny song, nu undrar jag var jag kan hitta en människa som spelar samma instrument som den där spök pojken som man fick träffa, var hittar man en människa som spelar en fiol? vet någon det? :unsure: ska du inte till tower of the goods imellan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 nu har jag hittat iron boots och lärt mig en ny song, nu undrar jag var jag kan hitta en människa som spelar samma instrument som den där spök pojken som man fick träffa, var hittar man en människa som spelar en fiol? vet någon det? :unsure: jag tror jag har vart där, var det där zelda blev princessa igen eller? och där man hittade master sword? eller har jag fel, om jag har det, var är då tower of goods? mvh adam :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Tower of Gods ligger typ i mitten på kartan och det kommer fram när man har lämnat alla pärlor på dom tre traingel islands. Om du har hittat master sword har du förmodligen också hittat pilbågen. Använd pilbågen för att skjuta ner Gale (alltså den där virvelvindsguden) du hittar honom utanför Mother And Child Isles(ganska nära Forsaken Fortress). När du besegrat honom får du Ballad of Gale som gör att du kan resa till många olika ställen på kartan. Använd den och åk till Mother And Child Isles. Du kommer nu att träffa Fe-drottningen som ger dig Ice- och Fire-arrows. Med hjälp av dom kan du komma in på isön och eldön (minns inte vad dom heter) och få bl.a. Iron Boots. Jag är inte helt säker på att det är detta du ska göra nu, men det ska göras iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkerman Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 nu har jag hittat iron boots och lärt mig en ny song, nu undrar jag var jag kan hitta en människa som spelar samma instrument som den där spök pojken som man fick träffa, var hittar man en människa som spelar en fiol? vet någon det? :unsure: tjena...Den snubben du letar efter finns på forest haven ön(där andra bossen finns).När du kommit till ön så ser du ett litet vattenfall....du ska ta dig in ditt med din lian eller vad den kallas.Där inne finns snubben.Lycka till med letandet..MVH Linkerman. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 En ö är ovan för Wind fall islan dit ska du ta makmar från forest haven. han är bakom ett vattenfall du ska svinga dej in i. Spela sången du fick av killen med fijol för makmar och åk till ön ovan för wind fall island och spela sången igen vid stenen. Det andra templet hittar du långt söderut. Dit ska du ta fågelflickan från första templet hon som gav dig en flaska. Gör sama sak med henne. Du ska höra henne spela. Du ska spela sången du fick av en zora på andra ön. Gick litte löst på detaljer nu sorry. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg