Chilli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Måste man göra något specielt innan man kan hitta varje kanin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 nope bara ha rätt gubbe till varje kanin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 men man måste också ha antal stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 En kanin behöver man alla stjärnor för att ta som är på slottet om man inte gör ett specielt knep som jag inte orkar förklara det har iallafall stått i någon tråd för ett tag sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Bara så att ni vet så var det inga bra svar jag fick av er för jag kom på att man lära prata med Toad först men ni sa inge om det <_< :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg