wuurds Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 kan man få sonic o dom där ? ___________________________ hur gör man isåfall ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 om du köpt det i utlandet så kan du det och om du vill veta hur så kan du kolla på super smash bros melee fusk kan va bra o ha? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 men alltså ..finns det inget annat jag kan göra för att få honom!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 om du har köpt det från utlandet kan du bara få honom inte annars och nej det går bara på det sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Starta ingen ny tråd bara för en fråga. Skriv i "dem" andra Super Smash Bros Melee-trådarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 kan man få handen då :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 nej man kan inte få nån av dem jag har sett i www.supersmashbros.com o jag ser japanska versonen o ingen karaktär av dem o handen är så big så man inte kan slå bort den :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ok coolt undra om man kan göra nått lättare sätt att få handen en vad som står på sidan !. nån som vet ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 eller har nån handen här ?!? säg hur du gjorde isåfall :1_15firing: :P för det går ju inte att klara very hard med kirby :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 man kan inte få sonic eller handen på pal versionen men den andra vet jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Stick till Japan nånstans om du vill spela med de där karaktärerna...... Sluta fråga om de där gubbarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 kan man få TAIL då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg