Hoppa till innehåll

Link To The Past

ullen10

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag har kopplat in mitt gamla spel zelda a link to the past och kommit till berget då man blir kanin men sedan står det helt still. Hur gör jag för att komma vidare. Blir kanin och är i den mörka världen men sen hittar jag inget att göra. Nån som kan hjälpa mig att komma vidare. Jag ska ha tag i nån pärla men vet ej huer jag tar mig dit.

Tack på förhand

Ulli :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Jag har kopplat in mitt gamla spel zelda a link to the past och kommit till berget då man blir kanin men sedan står det helt still. Hur gör jag för att komma vidare. Blir kanin och är i den mörka världen men sen hittar jag inget att göra. Nån som kan hjälpa mig att komma vidare. Jag ska ha tag i nån pärla men vet ej huer jag tar mig dit.

Tack på förhand

Ulli :bah:

Jag förstår inte riktigt vart du är någonstans men precis som du skrev så måste du ha Moon Pearl för att kunna vara vanliga Link i Mörkervärlden. Den hittar du i det tredje slottet i Ljusvärlden. Det kan vara lite svårt att att ta skattkistan eftersom du måste upp på våningen ovanför skattkistan för att kunna nå den. På våningen ovanför finns det flera hål i golvet och du ska hoppa ned i något så att du landar på avsatsen där skatten finns. Lycka till!

Redigerat av ¤west¤
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...