ullen10 Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Hej! Jag har kopplat in mitt gamla spel zelda a link to the past och kommit till berget då man blir kanin men sedan står det helt still. Hur gör jag för att komma vidare. Blir kanin och är i den mörka världen men sen hittar jag inget att göra. Nån som kan hjälpa mig att komma vidare. Jag ska ha tag i nån pärla men vet ej huer jag tar mig dit. Tack på förhand Ulli :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) Hej! Jag har kopplat in mitt gamla spel zelda a link to the past och kommit till berget då man blir kanin men sedan står det helt still. Hur gör jag för att komma vidare. Blir kanin och är i den mörka världen men sen hittar jag inget att göra. Nån som kan hjälpa mig att komma vidare. Jag ska ha tag i nån pärla men vet ej huer jag tar mig dit. Tack på förhand Ulli :bah: Jag förstår inte riktigt vart du är någonstans men precis som du skrev så måste du ha Moon Pearl för att kunna vara vanliga Link i Mörkervärlden. Den hittar du i det tredje slottet i Ljusvärlden. Det kan vara lite svårt att att ta skattkistan eftersom du måste upp på våningen ovanför skattkistan för att kunna nå den. På våningen ovanför finns det flera hål i golvet och du ska hoppa ned i något så att du landar på avsatsen där skatten finns. Lycka till! Redigerat 5 Januari 2006 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 har du klarat de 3 templet i owerworld ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Du ska gå runt med en spegel och hålla på lite tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg