bladeII Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 hej vet någon hur man ser om det är ett ultimate,ultra eller super kort man får i yu-gi-oh paketen för jag har hört att man ska kunna se det på paketen och vilka kort som är i det snälla svara fort på detta :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) Kanske här -LINK- Redigerat 25 Januari 2006 av Tidus26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 men min kompis sa att man kunde ta upp paketet sen kunna lägga det mot lampan han sa det men har inte provat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ultimate= Altting på hela kortet glittrar förutom själva färgen :P Till och med stjärnorna Ultra= När texten och bilden glittrar Super= När bara bilden glittrar Rare= När texten glittrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
patte79 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 inte sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 skulle vara kul att få ett sånt kort nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 yeeei har fått hela exodia det var ett specielt paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JINZO Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hej om ni vill ha en perfect lek fråga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scaleot Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Yu-Gi-Oh är det bästa kort spelet som finns klassar Allt annat med 100 ggr!! :cool: HAHA!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Ultimate= Altting på hela kortet glittrar förutom själva färgen :P Till och med stjärnorna Ultra= När texten och bilden glittrar Super= När bara bilden glittrar Rare= När texten glittrar Jo, allting är helt rätt :cool: men jag vill bara göra ett litet tillägg. Secret= när bilden är "knottrig", alltså det finns mönster i folien. Dom är väldigt svåra att få men jag har 4 stycken. Fick alla på pre-relese. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.