yoZhi Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag har funderat över detta ett tag nu, vilken klass e bäst??? Rogue eller shaman? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 smaksak, shamans kan ju heala sej.. d e väl största fördelen me dom.. rouge är extremt lätt att vara, så om du inte kan så mycket är det väl att föredra en rouge.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 ingen annan? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Bäst på vad, pvp eller pve, group eller solo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Precis det NP skrev. Vad vill du vara bäst på? Ingen klass är bäst påa allt. Men lättast av dom 2 att vara är nog Rogue isåfall..Det är bara stealth, 1 knapp, 1knapp X5 och sen 1 annan knapp typ. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Tycker Hunter är bäst. Men mellan Rogue och Shaman är Rouge bäst. :) Men det är ju förståss bara vad jag tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 tycker också att rogues. e bäst men shaman e jätte bra när dom har nått hög lvl :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Shaman i lvl 20-29 WSG är så (censur) overpowered. Alliance vinner typ aldrig. Shaman fördelar: Dom kan transportera sig med 40%+ utan att bli stunned om träffad. Dom kan heala sig/andra. Dom har Tomtems av alla dess slag. Dom kan agera tank tack vare shield + magiskit på vapnet.. (Eller 2 handed) och dom har vanliga attack magier. + FROSTCHOCK! Ärre bara jag som tycker det är lite överdrivet jämfört med vad vi andra kan göra i den lvl'n? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jo du har nog rätt Skåningen, dom e overpowered (typ). Så jag tar nog shaman fast rogue e åsså jävligt roliga XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Ha en Shaman som Main karaktär Ha en Rouge som en alt karaktär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 shaman tycker jag...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Hunter och Priest äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg