UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) ********************** Trådskaparen skapade en förbjuden/onödig tråd och ett ganska meningslöst inlägg därpå... Men i alla fall två inlägg i tråden har vettigt innehåll så jag tänke ändra trådens ämne från "Har du spelat..." till allmänt snack om FFX. "Diskutera <speciellt spel> här"-trådar är ju emot reglerna och det är inte vad jag försöker göra heller. Men nu har det ställts en seriös fråga och jag tycker det är synd att låsa tråden för det. Därför får den vara öppen som om den vore en helt vanlig "Hjälp mig med mina problem i detta spel"-tråd :) // Med Vänliga Hälsningar epaaj Redigerat 7 Januari 2006 av epaaj
NoS3000 Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Vet du vad man kan gö för att klara black jojimbo lättare?? :D
Simpsons Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Jag har spelat det, men det var ganska längesen
Gäst Soffan Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 NoS3000: Att ha själv Yojimbo och sedan (försöka) få fram hans speciella attack Zanmato. Du bör först fixa en ability på Yunas vapen. First Chance heter den och den gör så att du börjar först. Det är bara att prova. Spara innan du möter honom och försök ett flertal gånger innan du får fram Zanmato. Men självklart har jag spelat det. Var ett tag sedan dock. Ska någon gång ta mig an spelandet och spela om det. Har ännu inte tagit alla Extra Aeons.
FantasyFalx Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 asså jag e vid båten där de skuter på sin jag klarar sin sen är tidus under vattnet med en jätte magnet hur ska ag göra vet ej jag kommer alldrig klara honom så snälla hjälp mig :( :(
epaaj Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Ojoj. Det var länge sen man slogs mot den... Man börjar striden med bara wakka va? Kan man återuppliva Tidus så bör du göra det. Jag hade mycket problem med den här bossen så jag kommer knappt ihåg nåt av den. Man klarar den och sen går spelet vidare...
FantasyFalx Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Skrivet 19 Januari 2006 oki men liksom de e ju jobbit att se filmerna hela tiden intesant??? vet du hur man hoppar över honom . när jag e vid den bossen har jag ingen lexir me liv men en ha waaka sen livar han up tidus sen e man boda me o sloas men de e omöljiggt om du har nåt litet unka tips vad jag ska göra vill gärna gå vidare nu jag e kaska i vrrig oo odu vad klicka du i när wakka fråa om tidus vad han tyckte om yun eller va hon nu hetter :gitarr: :gitarr: :lol:
epaaj Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Skrivet 19 Januari 2006 Testa att levla dina karaktärer lite så de blir starkare. Bara några levlar borde funka. Köp gärna lite phoenix down och några potions också. Om Tidus kan haste så bör du kasta den på dina karaktärer när du slåss mot bossen. Det hjälper väldigt mycket.
FantasyFalx Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Skrivet 21 Januari 2006 tack du har varit till stor hjälp men du vet eeeee du vet eee nu sitter jag fast på en annan boss i killer djungel eller vad den heter du vet den där jätte!!!! växten jag har en anna fråga länggre in i spelet kan man va dem andra karaktärena än bara tidus?? :lol: :lol
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Skrivet 21 Januari 2006 tidusel: Använd Lulu i denna strid. Du kan även springa runt i skogen nedanför och träna upp dem en aning innan du möter denna boss. Men med Lulu så ska du kasta en massa Fire Magier. Yuna kan du ha som Support och en annan som antingen attackerar skiten. Jag vet inte direkt hur man ska göra men prova med att skjuta Fire på hans armar.
FantasyFalx Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 du jag har klarat den nu tack vare dig o nu e jag vid templet men en knuffar ner mig i gurdinas hiss eller nåt sen vid en dörr så står det gå in eller vänta??? vad tog du var i spelet e du?? kan man va nån mer en tidusel?? :lol: :lol: tack för hjlpen!! :medieval:
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 Gå in... Försök ta dig ner till där alla andra är då. Jag har klarat ut spelet men har fortfarande saker kvar att klara av. Såsom alla Aeons, levla upp mina gubbar till max. Många sådana saker. Om du menar när man springer runt? Nej då kan man bara använda Tidus. I Fighten så kan du ju ändra karaktär med att trycka på R1 och välja figur. Fler frågor kan du gärna gå in på http://www.ffuniverse.nu/ff10
Rekommendera inlägg