Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Va i april vad bra! :cool: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag bestälde spelet nånn gång i maj eller juni sommaren 2005 så jag hoppas att det kommer ut SNART Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 http://www.n-next.com/index.php?subaction=...t_from=&ucat=8& Hoppas det inte är sant Då får vi vänsta ända tills höst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 21 april på spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 nope.........officiella realease datum är nu ändrad till Höst 2006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 nej varför ändras det alltid till så sent?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 http://www.fuska.se/nyheter/visa/217/zelda...nas_(igen).html Står på första sidan på fuska.se. Hoppas nintendo ändrar sig och släpper det tidigare :) Har dem släppt det nån annanstans i världen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Ne dom har int elsäppt det nånstans ännu. Asså nu har jag vätat i över 1 år. Hoppas det kommer tidgare, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 de börjar gå mej på nerverna!.....va e re me dem de sista som behövs e att de ska säga att den blir till rev i stället! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_twinlight_princes Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jo Zelda tp kommer att ha bättre grafik men dock så är det byggt med zelda the wind waker engine så det är bra grafik men jag tycker att dom kunde göra det bättre ha en film från något ställer där dom sitter och spelar zelda tp dom kör från början till forest tempel och så klarar dom bossen i forest temple man får bomerangen redan i första templet och så är den mycket coolare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Nintendo segar sig säkert med REV också. så REV kommer 2007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 gamereactor säger i SEPTEMBER:..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg