Hoppa till innehåll

Hjälp!


SlimShady

Rekommendera inlägg

Jag har en sådan dator som bara har en nätverkskabel uttag. Vet inte varför.. <_< Iaf så vill jag ansluta en nätverksadapter som jag har köpt till min Ps2. Men det är så nu att jag jag har ingen till uttag på datorn. O inte äns på mitt bredband. Vad ska jag göra? Måste jag då köpa en router eller? :huh: Eller finns det annat sätt? O vilken är den billigaste routen som man kan köpa, o var? :unsure:

 

Tacksam för seriösa svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror jag fattar hur du menar... alltså du vill ha bredband både till PS2 och till datorn?

ja, då är en switch/router/hubb det bästa. går att göra någon typ av nätverk eller nåt om du har två nätverkskort men detta är hyfsat krångligt i jämförelse...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, jag har en bredband o ETT uttag på datorn. Jag vill ju nu koppla ihop Ps2 adaptern till nätverket som jag då måste koppla ihop det med antingen datorn eller bredbandet. Men ingen av dem har en till uttag. Måste jag då köpa nåt i extra för att kunna koppla ihop Ps2 adaptern med nätverket jag har hemma?

 

Det är min fråga? Förstår ni mig nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...