kkthxbye Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Enligt mig JA CS är det bästa online-spelet jag har spenderat mer tid vid CS än WoW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 JA. CS är "World #1 online-Game", jag har även spelat det väldigt mycket, så ja, jag tycker det är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Jag tycker att min inte kan jämföra World of Warcraft och Counter-Strike för det är helt olika spel typer! Det är som att jämföra Mario 3 och Warcraft 3!!! Vilket är bäst? Jag tror det är båda (på olika sätt) DOH! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Cs är världens bästa onlinespel ENLIGT MIG. Ingen kan komma med ett officiellt svar på den frågan då alla tycker olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 hur :evil: cs är ? mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg