SlimShady Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Är det värt att köpa en PSP? Vad tycker ni? Motivera gärna! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag tycker inte det. Jag sålde jultidningar och fick en som premie, annars skulle jag aldrig skaffa en. Motivering: 2500 för en spelmaskin!! FÖR DYRT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jo jag tycker att det e ganska värt, iof så e 2500:- nästan på gränsen, dem kunde väl åtminstone ha börjat på 2000:-.. men jag tycker att det va värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Ja, de e priset jag funderar på. Liksom den kostar typ lika mkt sm om jag skulle köpa en Xbox 360 eller Ps2. Priset är inte realistisk. O sen e ju spelen lika dyra som till Ps2, det kan jag inte fatta, men den kan ju så mkt. Så man kan se på film o lyssna på musik genom det eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag har ett nintendo DS, jag tycker det är sisodär bra.. Jag skulle gärna skaffa ett PSP, men det är för dyrt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 men spelen kostar inte helt lika mkt som till Ps2, dem går typ på mellan 300 - 500:P hahaha.. Ps2 spelen går på 350 - 600:- hehe så lite billiagre ör det., men det e ju dyrt ändå:S för ett spel man klarar ut på 3 dagar:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Ingen större skillnad.. Hur funkar det med film o musik då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 japp film o musik funkar men bara om man har tilräligt me plats på minnes kortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 MEN!!! <_< Jag menar hur ska man överföra musik till den? O kan man enbart lyssna på musik eller e de musik videos man kollar på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) man behöver en usb kabel till datorn för att överföra musik/videos och man kan se på både musik och musik videos. :o Redigerat 9 Januari 2006 av Romeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Ok, thanks. Smart. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 MEN!!! <_< Jag menar hur ska man överföra musik till den? O kan man enbart lyssna på musik eller e de musik videos man kollar på? virrs, en ps2 kostar 1500, en psp som är sämre(det kan diskuteras) kostar tusen spänn mer... Och viper, om du ska lägga in fler än 2 låtar behöver du köpa ett minnes kort för 1000(om du ska få plats med nått). Det blir ca 3500. Det tycker jag är orimligt då man får en helt ny xbox 360 för de pengarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg