ZeroX_ Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Me ärligt.. om man skulle köpa nyaste versionen av alla grejjer som kommer ut måste man va bra rik.. d kommer ju nytt hela tiden. själv har jag ett gameboy colour, gameboy advance SP, nintendo 64.. snart psp.. å jag klarar mig :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag undrar varför man frortfarande har Gameboy??? För att man vann det i höstas på Coop Forum.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Man ska ha en Game Boy med gråtoner för att det är kult! Ahhh... minns den tiden jag spelade mario på min GB... Det var tider det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag har gba och jag tycker att det är NÄSTAN samma grafik som på ds förutom vissa spel som är bra grafik på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 braa spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Men dum fråga, ungefär som att säga -Varför jobbar du som busschafför och inte civilingejör eller vd på ett stort företag ? Man kanske inte har råd med ett nytt eller man kanske nöjer sig med det man har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) men gameboy är faktiskt roligt och jag tror inte lodisen_i_am kan göra något bättre själv Redigerat 5 Mars 2006 av hack3r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag undrar varför man frortfarande har Gameboy??? För att det nyaste inte alltid är best t.e.x pc:n windows 2000 funkar typ inga spel till så däför vill vissa ha 98 kvar. (exempel: min mormor (61år),min lillebrosa (5år) och min storebrossa(15år)och jag. Men jag använder XP och 98) och har psp många spel gämfört med gameboy (nopp). Också är det biligare med gameboy på alla sett. Så ta fram era gameboys och lågpris shoppa i affärena. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 det e kult Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Man har det för när det inte finns längre så säljer man det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 men gameboy är ju kul att ha kvar som ett minne när man var mindre :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 GameBoy är en gammal trend som fanns när jag var ne liten unge. Jag fattar inte att det fortfarande lever kvar. Det är inte lika roligt med det nu. Jag har bara skaffat det fösta som inte hade färg och den dugar bra för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg