Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Me ärligt.. om man skulle köpa nyaste versionen av alla grejjer som kommer ut måste man va bra rik.. d kommer ju nytt hela tiden. själv har jag ett gameboy colour, gameboy advance SP, nintendo 64.. snart psp.. å jag klarar mig :kung:

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Men dum fråga, ungefär som att säga -Varför jobbar du som busschafför och inte civilingejör eller vd på ett stort företag ?

Man kanske inte har råd med ett nytt eller man kanske nöjer sig med det man har.

Skrivet (redigerat)

men gameboy är faktiskt roligt och jag tror inte lodisen_i_am kan göra något bättre själv

Redigerat av hack3r
Gäst Miglot af eraon
Skrivet

Jag undrar varför man frortfarande har Gameboy???

För att det nyaste inte alltid är best t.e.x pc:n windows 2000 funkar typ inga spel till så däför vill vissa ha 98 kvar. (exempel: min mormor (61år),min lillebrosa (5år) och min storebrossa(15år)och jag. Men jag använder XP och 98) och har psp många spel gämfört med gameboy (nopp). Också är det biligare med gameboy på alla sett. Så ta fram era gameboys och lågpris shoppa i affärena. :D

Skrivet

GameBoy är en gammal trend som fanns när jag var ne liten unge. Jag fattar inte att det fortfarande lever kvar. Det är inte lika roligt med det nu. Jag har bara skaffat det fösta som inte hade färg och den dugar bra för mig.

• Skapa ny...