mike lorey Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jag har kollat fusk sidor och allt jag fick reda på var att passet hete mytery pass eller nåt liknande :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Men kära nån, inte du också... Du måste ha Mystery Gift, och sen ska du skicka in till CN. Sen går du till övervåningen i ett Pokémon-center och ser en gubbe med grön hatt. Han ger dig Aurora Ticket (Som tar dig till Birth Island och du kan fånga Deoxys), Mystic Ticket (Som tar dig till Navel Rock och du kan fånga Ho-oh och Lugia) och/eller, om du har Emerald, Old Sea Chart (Som tar dig till Faraway Island och du kan fånga Mew). Nu hoppas jag att ingen startar fler såna här trådar. De börjar svämma över i det här forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mike lorey Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Men kära nån, inte du också... Du måste ha Mystery Gift, och sen ska du skicka in till CN. Sen går du till övervåningen i ett Pokémon-center och ser en gubbe med grön hatt. Han ger dig Aurora Ticket (Som tar dig till Birth Island och du kan fånga Deoxys), Mystic Ticket (Som tar dig till Navel Rock och du kan fånga Ho-oh och Lugia) och/eller, om du har Emerald, Old Sea Chart (Som tar dig till Faraway Island och du kan fånga Mew). Nu hoppas jag att ingen startar fler såna här trådar. De börjar svämma över i det här forumet. JAG HAR ALDRIG HÖRT TALLAS OM NÅT SOM HETER MYSTERY GIFT HUR FÅR MAN DET? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Gå till något Poké-mart. På disken finns det ett papper. Skriv "Link Together With All" på papperet. Spara och stäng av ditt Game Boy Advance. Sätt på det igen, och där det står Continue, New Game och Option finns det en till spalt där det står Mystery Gift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mike lorey Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Gå till något Poké-mart. På disken finns det ett papper. Skriv "Link Together With All" på papperet. Spara och stäng av ditt Game Boy Advance. Sätt på det igen, och där det står Continue, New Game och Option finns det en till spalt där det står Mystery Gift. TACK JAG PROVAR :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mike lorey Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 sen ska du skicka in till CN. jag förstår inte vad du menar med det heller ledsen om jag iriterande :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mike lorey Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jag förstår inte CN vad menar du med det. ledsen om jag är iriterande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 CN är Club Nintendo. Nintendos club. Bli medlem på http://www.nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mike lorey Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 CN är Club Nintendo. Nintendos club. Bli medlem på http://www.nintendo.se Vad är det jag skall S k i c k a till NIntendo Cluben ? Menar du att jag får support där o m jag är medlem ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Ja, du måste vara medlem där. Och det kostar 199 kr om året. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mike lorey Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 finns det inga andra sätt att komma till öarna 8 och 9? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Nej, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg