maxima Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jag har pokemon Ruby och kan inte lista ut hur jag kan få surf så jag kan surfa till land, snälla hjälp! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Man får den i huset vänster om sin pappas gym! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jag har pokemon Ruby och kan inte lista ut hur jag kan få surf så jag kan surfa till land, snälla hjälp! :D tack för tipset! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Man får den i huset vänster om sin pappas gym! tack för tipset de funkade! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Och då måste du verkligen klarat pappas gym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 du ska vinna 5 gymet och sen ska du fara till väster om gymmet , där är ett hus, gå in i den och prata med typen så får du surf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
meskopfipi Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 jag har pokemon Ruby och kan inte lista ut hur jag kan få surf så jag kan surfa till land, snälla hjälp! :D man får den i huset vänster om sin pappas gym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg