CeZ Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har tränat upp fullt i muskler, men dom går ner ibland. är det för att jag är hungrig? :huh: :blink: går det att se att man är hungrig på en mätare någonstans? jag tycker att det är rätt jobbigt att gå till gymmet varje dag bara för att gå upp en eller två pluppar i muskel mätaren. Nån som vet? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Man måste inte gå till gymmet varje dag. Det som är bra att man har mkt i muskler att CJ slår hårdare då. HUr du vet att han e hungrig vet genom att han börjar bli smalare eller en meddelande kommer till dig som säger att CJ börjar bli hungrig o du borde gå o äta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Det finns ett fusk så han får mer muskler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 men varför går musklerna ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 samma sak som i verkligheten om du går till gymet i en månad å senn slutar så försviner musklerna om du får upp medalandet där det står att cj e hungrig så går musklerna ner snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 har aldrig fått upp det meddelandet, men fettet sjunker ibland men då har jag bara trott att det är för att jag sprang. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Du får mindre fett om du springer med. och du måste äta och träna mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 okej, jag äter nästan aldrig :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 det finn ett fusk som gör så du aldrig behöver äta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 ja, jag vet men det va inte det jag var ute efter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 VA!? :blink: Kan musklerna försvinna. Jag som har letat efter något sätt för att kunna förlora muskler. Hur gör man för att bli av med musklerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ingenting, det är tydligen bara att vänta <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg