Hoppa till innehåll

Donkey Kong 3


Gäst anki75

Rekommendera inlägg

vad var det för boss på den ;)

 

Minns inte, Men turboskin har jag fått att funka., hoppade upp för ett vattenfall o hittade flera banor där, men när man ska cirkla runt de 4 stenarna, när man ska hitta den gömda världen.....HUR ska man cirkla, o får man inte röra dom, ska det gå snabbt?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Egentligen får man väl reda på hur man ska få fram vulkan-ön av han som bor bredvid andra världen? Iallafall, jag tror man skulle åka tre varv runt stenarna och sedan krocka med den nere till vänster, eller var det höger, det är bara att testa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Egentligen får man väl reda på hur man ska få fram vulkan-ön av han som bor bredvid andra världen? Iallafall, jag tror man skulle åka tre varv runt stenarna och sedan krocka med den nere till vänster, eller var det höger, det är bara att testa.

 

nee jag har för mig att man ska åka runt tre varv utan att nuda någon av stenarna.. men som sagt det är bara att testa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är bara att du kör runt stenarna 3 eller 4:a var utan att nuda dom.. har du sprängt bort till slottet än?`

 

NU har jag lyckats köra runt stenarna så vulkanön kommit upp...men första banan e ju omöjlig att spela, hur fasen kommer jag över till andra sidan, först får jag ju papegojan, men den försvinner ju, sen får jag spindlen, men den försvinner ju oxo..hjälp tack*L*
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte så att du kan göra ett nät från squitter (spindeln) innan du hoppar förbi skylten? Sedan kan du använda dixies hår för att helikoptra dig över till Ellies tunna (elefanten).

 

det ska visst finnas en hemlig värld till, läste på donkeys hemsida..man ska "To reach the new exclusive to this game Oceanic based world, when you get the jetski use your turbo up the waterfall right where you started the game. Go up the waterfall after that and swim to the very hidden world marked by a K Rool Flag"

Öh, VILKET vattenfall, när man har tagit sej upp för det ena så finns det ju inget mer efter det...fattar inte riktigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ingen värld där. Om du använder din jetski uppför vattenfallet kommer du bara till en grotta med en bananfågel i. Den sista världen man ska liksom "hitta" är vulkan-ön, eftersom den är dold. Det är ön där man måste utnyttja alla bonusmynt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...