Nimtro Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jo, om man klarar någon miltstopp ( eller vad det heter ) så får man ju belöning och jag är på blacklist- 8 då finns det en miltstopp där. Man ska typ åka förbi 2 spikmattor då måste man ju ha 4 i spaningsnivå. Sedan när jag har gjort det så är det typ omöjligt att komma undan poliserna och jag undrar om någon kan någon TIPS hur jag kommer undan. Och jag har fåt några av meddelande på mobilen hur man kommer undan men jag fattar inte vad de menar precis. :unsure: Man behöver bara klara 4 miltstoppar på den jag är på men jag måste ändå ha mer belöning på den blacklist jag är på. Skule vara tacksam för svar också om det är någon som har tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Kö slowmotion och gör en usväng in till en annan väg typ :P så kraschar dom oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j.e93 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 jag har klarat det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.