Dolphin Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Vill du inte att alla ska ha samma möjlighet att gå i skola etc.? jo, men inte tack vare mig <{POST_SNAPBACK}> Men alla kan ju bidra med något, det är ju inte direkt på grund av dig som "alla" kommer att få det. tHOORd: Men många av de i Stockholm har ju förlorat allt de har och därför lever de på gatorna. Men vad ska man göra för att hjälpa dom? Hjälpa de med arbete, det går ju inte. Det finns inte så mycket arbeten över (har jag hört) och vissa personer kan helt enkelt inte behålla ett jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Nej, det är ju det jag säger, visst andra kan bidra, men inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Om alla tänkte så skulle man må ännu sämre i u-länderna än vad man gör idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Men ingen tänker som Xade -.-' Ämnet: Det är alltid bra att bidra med något, i framtiden kan U-länderna så småningom bli I-länder. Då får ju många ha det bättre ekonomiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Om alla tänkte så skulle man må ännu sämre i u-länderna än vad man gör idag. Jaha, vem f*n bryr sig om U-länder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 -_- jag bryr mig om alla utom de bråkiga islamistiska länderna..kristna länder som t.ex kongo e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.