n1ls Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 läste att man skull ekunna ha flickvänner! och att en vid namn denise skulle på på samma gata som CJ men jag har letat å letat men inte hittat nått! är det nån som har lust att förklara hur man ska gå till väga? tack på förhand! :unsure:
epaaj Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 Låter som en TV-serie, men jag har nog fel. Skriv gärna vilket spel det är så ska du se att du får hjälp snabbare...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) jag tror han menar gta san mariono. San mariono? :huh: Jag tror att han menar GTA: San Andreas.. Redigerat 7 Januari 2006 av R-110
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 ja, man kan ha flera tjejer, men denise träffar man i ett uppdrag, sen de andra tjejerna dyker nog upp senare i spelet..
SlimShady Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 ja, man kan ha flera tjejer, men denise träffar man i ett uppdrag, sen de andra tjejerna dyker nog upp senare i spelet.. Japp, uppdraget heter Burning Desire, o därefter blir hon din flickvän som sagt.
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 mm, man ska kasta molotov coctail på ett hus, sen räddar man typ denise ut ur huset..
Rekommendera inlägg