Gäst Mega93 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag hittade en ny stationär dator på Pricerunners för endast 2500kr. Med AMD processor och 80gb hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Var det den från netgiganten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Det finns bra och billiga datorer hoss datorbutiken dom är lite dyra men det är värt priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag hittade en ny stationär dator på Pricerunners för endast 2500kr. Med AMD processor och 80gb hårddisk. har du länk till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag hittade en ny stationär dator på Pricerunners för endast 2500kr. Med AMD processor och 80gb hårddisk. Ja det skulle va bra att ha( förutom om det är den från netgiganten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag hittade en ny stationär dator på Pricerunners för endast 2500kr. Med AMD processor och 80gb hårddisk. Jag hittade datorn på pricerunner men sen tittade jag på st-data och där fanns den ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 men har du länk till datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Ja, jag har länk: http://se.pricerunner.com/computing/comput...s/357377/prices Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Dataprince har otroligt billiga bra datorer, Här är en dator jag rekomenderar dig med högsta inställningar på alt för ett otroligt billigt pris. http://www.dataprince.se/?article=SP-32002G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Dataprince har otroligt billiga bra datorer, Här är en dator jag rekomenderar dig med högsta inställningar på alt för ett otroligt billigt pris. http://www.dataprince.se/?article=SP-32002G den va otroligt ful "dålig" för att få 7000 kr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Nej! Den verkar riktigt bra! 512 mb grafik, 2 gb ram! Den länken Mars_Uc det är en AMD sempron, jag tror att det är en av AMD´s sämre processorer, likadant som Intel Celeron, det är en av Intels sämre.. Men den som Puck0 länkade, verkar däremot bra. Redigerat 9 Januari 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.