unix Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Hejsan. Om man ger ut sin LÖSNEORD till en kompis som vill prova spela spelet, och hans data LÅSER konton. Går det att fixa? PRIS: 1000 FM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Nej, det tror jag inte. Men du kanske skulle kunna säga vad det är för spel han fick ditt lösenord till. Och varför kunde han inte spela hemma hos dig? Och vad menar du med låsa kontot? Redigerat 8 Januari 2006 av Spirit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Nej, det tror jag inte. Men du kanske skulle kunna säga vad det är för spel han fick ditt lösenord till. Och varför kunde han inte spela hemma hos dig? Och vad menar du med låsa kontot? Har en konto nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 darwin2 har du msn isåfall adda min:[email protected] jag vill kolla om du e bra på cs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 darwin2 har du msn isåfall adda min:[email protected] jag vill kolla om du e bra på cs :D Visst =)Jag addar dig nu =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg