kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 hur kör man multiplayer på AoE2???kom med en nogrann beskrivning tack Citera
epaaj Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Skrivet 8 Januari 2006 Det beror på vilket protokoll du tänkt spela. Det vanligaste är väl TCP/IP. Nu var det ett tag sen jag spelade AOE2 men jag ska försöka... Tryck på multiplayer, välj ett protokoll i menyn till höger, välj sen create om du ska skapa eller join som du ska ansluta till ett spel som redan finns. Citera
Gäst DonKeN Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 Du måste också ha det senaste patchen för att spela Online, jag vet inte vilket det är men man måste nästan altid ha det på online spel. Citera
kraden555 Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2006 menar du 2.0b eller är det bara en annan upplaga av spelet, för jag var inne på msn zone (när jag fick det) och då kunde jag inte köra för att i vissa spela var man tvungen att ha det Citera
epaaj Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 Du behöver inte ha senaste patchen för att spela multiplayer. Däremot måste båda, som ska spela, ha samma version av spelet (samma patch). På MSN ZONE måste man dock alltid ha senaste patchen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.