Gäst X-Star Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 Någon som gillar Good Charlotte? Deras senaste skiva var superbra! Skriv inte här om ni tycker Good Charlotte är dåliga! Vilken låt av dem gillar ni bäst? Jag gillar the story of my old man! Citera
incognito Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 De är väl rätt bra. Gillar flera av deras låtar. Citera
CiR3 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 Jag tycker att dom e ganska bra Lifestyles of the rich and faoumos är bäst ;) Citera
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 även the anthem och warldworf worldwide.. ______________________________ "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska." Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 måste säga att jag inte gilla good charlotte men ni lär inte bry er :) men all ny punk e fjantigt good charlotte tog deras namn från en bok för små barn. misfits e bättre Citera
Scones Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Jag tycker väll att de är ganska bra, men jag har ingen direkt favo låt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.