Putside Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag laddade ner spelet gta 2 ( lagligt ) ifrån den officiela hemsidan. Innan jag startar spelet måste jag ställa in inställningarna , jag gör det och allt verkar fungera , men när jag trycker på play-knappen så är det på väg att starta men lägger av och det kommer upp en ruta : "Error , keyboard type not handled" Vad ska jag göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 rent spontant skulle jag nog tippa på att gta2 inte gillar att du har ett usbtangentbord som jag gissar att du har... vet dock inte vad man kan göra, byta till ett ps/2 tgbord just när du ska spela det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Nädå det fungerar inte med vanligt tangentbord heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.