spel-maskinen Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag läste på en sida att man skulle gå in på instälningar och skriva youcantkillme då skulle man bli odödlig, men vart skriver man det eller ska man trycka fram någon slags fusk ruta? I så fall hur gör man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Snälla kan ingen hjälpa mig :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Vad ska man ha odödlighet till. Jag får typ 99 liv när jag spelar. Men var har du läst det fusket då??? Jag kan kolla på mitt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Tack för svaret jag skicakr länken: Problemet är att jag har kört fast på björnligan när de står och ska (Mosa) kalle med en slags kula. Då får man ju börja om när man dör ett liv. Jag var nära på klara det en ggr men då dog jag av slägggan som kom fram. Oj såg att länken inte fungerade, det är på fuska .nu under ps2 och sedan disney donald duck quack attack! Redigerat 17 Januari 2006 av spel-maskinen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 men du vet på vissa spel så skall man skriva koden rätt på menyn, det kan hända att det är så här åxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg